loading...
عکس,دانلود,فیلم | خبرنیوز
admin بازدید : 509 نظرات (0)

10 لباس عروس در طول تاریخ و سالهای اخیر عنوان گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا را به خود اختصاص داده اند. لباس هایی با نگین الماس و سنگ های یاقوت.

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا + تصاویر

لباس عروس های گرانقیمت دنیا

مراسم ازدواج می تواند صرف نظر از صرفه جویی شما، یک رویداد پرهزینه به حساب رود. در این بین هستند عروس خانم هایی که ترجیح می دهند لباس های عروسی گران و پر زرق و برق در مهم ترین روز زندگی خود به تن کنند. آیا می دانید گران ترین لباس عروسی های دنیا، چقدر هزینه در بر داشته اند؟ در این مطلب قصد داریم شما را با پر هزینه ترین لباس های عروس آشنا کنیم.

10 مدل لباس عروس که گرانقیمت ترین لباس عروس های تاریخ شدند

در ادامه گرانقیمت ترین لباس عروس های تاریخ را با قیمت های میلیونی برایتان آورده ایم که مشاهده می کنید.

لباس عروس الماس، 12 میلیون دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا ، عکس مدل لباس عروس

یکی از گران ترین لباس عروسی در تاریخ، این لباس است که از 150 قیراط الماس دوخته شده است! البته این لباس برای شخص خاصی مثل ملکه کشور خاصی نیست بلکه برای شوی لباس عروس در سال 2006 دوخته شده و الماس های بکار برده شده در دوخت آن، هنر دست «مارتین کتز» است. این لباس در مزونی در کالیفرنیا دوخته شده است. بیشتر با نام لباس عروس الماسی در دنیا معروف است و در شوی لباس عروس و فشن شوی دُبی در معرض نمایش گذاشته شده است. هیچ عروسی حاضر به پرداخت چنین مبلغ هنگفتی نبوده و این لباس هنوز در موزه باقی مانده است.

لباس عروس با الماس سفید یومی کاتسورا،8/5 میلیون دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، عکس مدل لباس عروس ، لباس عروس قدیمی

این لباس از طلای سفید دوخته شده و با الماس و مروارید در تور عروس تزئین شده است و ارزش آن 8/5 میلیون دلار است. خانم یومی کاتسورا، با مهارت تمام از عهده دوخت این لباس برآمده است. گفته می شود بیش از یک هزار مروارید و طلای سفید عیار پنج در دوخت لباس استفاده شده است. دنباله لباس عروس نیز مزین به الماس های سبز رنگ عیار 8 است. این لباس گران قیمت نیز برای شخص خاصی دوخته نشده است.

لباس عروسی داناشا، 1/5 میلیون دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، لباس عروس قدیمی ، لباس عروس ملکه

این لباس عروسی راخانم داناشا لوکس با همکاری «جید گاندور» دوخته است. با اینکه طرحی کاملا ساده دارد اما حدود 200 گرم طلای عیار18 و الماس های 75قیراطی در دوخت آن به کار رفته است. نکته قابل توجه در دوخت این لباس عروس، عدم استفاده از دنباله است.

لباس عروس با پر طاووس، 1/5 میلیون دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، لباس عروس ملکه ، لباس عروس میلیونی

هشت خیاط به مدت 2 ماه بی وقفه کار کردند تا این لباس عروس را تهیه کنند و در نمایشگاهی در شهر نانجینگ چین به نمایش درآمد. فعالان از روی خشم برای دفاع از حقوق حیوانات دست به تهیه این لباس زدند ولی درعین حال در این این لباس از 2009 پر طاووس استفاده شده و هزینه این کار هنری به ارزش 1/5 میلیون دلار است.

لباس عروس کیت میدلتون، 388 هزار دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، لباس عروس میلیونی ، لباس عروس میلیاردی

خانم کیت میدلتون نیز یکی از گران بهاترین لباس عروسی های تاریخ را به هنگام ازدواج با پرنس ویلیام به تن کرده بود. دنباله این لباس عروس، حدود 9 فوت بوده و نمایی فوق العاده چشم گیر دارد. از ساتن سفید، تور حریر انگلیسی و شانل فرانسوی دوخته شده و چندین ماه طول کشیده تا دوخت آن تکمیل شود.

لباس عروسی پلاتینی مارو آدامی، 373 هزار دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، لباس عروس میلیاردی ، لباس عروس

این لباس عروسی زیبا در هفته جواهرات در سال 2008 در هاتون گاردن در لندن به نمایش درآمد. این لباس از ابریشم بسیار با کیفیت دوخته شده و مزین به پلاتینیوم به ارزش 240 پوند و یا حدود 370 هزار دلار بود . این لباس نیز برای فرد خاصی دوخته نشده است.

لباس قرمز عروسی مزین به پلاتین فری رد، 250 هزار دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، لباس عروس ، گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا

در چین و این بار در شهر ووهوو در سال 2007 یک لباس عروس دیگر به نمایش درآمد که در دسته گران قیمت ترین لباس عروس های دنیا قرار دارد. این لباس برای عروس های غربی غیرمعمول است ولی برای برخی از کشورهای شرقی مناسب است. بر روی یک زمینه قرمز، پلاتینیوم هایی به شکل گل می درخشد. ارزش این لباس 250هزار دلار است

لباس عروسی ملانیا کانوس، 200 هزار دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، لباس عروس ، گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا

گفته می شود دنباله این لباس عروسی به تنهایی از ساتن چند هزار دلاری گران قیمت و ابریشم اصیل دوخته شده است. از بیش از 150 سنگ درخشان و کریستالی در طراحی لباس استفاده شده است.

لباس عروس با تکه های الماس، 158 هزار دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، لباس عروس ، گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا

این لباس عروسی در سال 2007 در یکی از مزون های معروف چین در شانگراو دوخته شده است. از سنگ الماس سنگین در طراحی آن بکار برده شده و در نمایشگاهی در هنگ کنگ به معرض نمایش گزارده شده است. پارچه به کار برده شده در دوخت لباس از مرغوب ترین پارچه های ضخیم چینی است

لباس عروس117 هزار دلار

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا ، لباس عروس ، گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا

آخرین نمونه را با این لباس ساده اما گران به پایان می بریم. این لباس برای عروس خانم های اشرافی دوخته شده و بیش از چندین الماس و سنگ قیمتی در دوخت آن به کار برده اند. گفته می شود این لباس عروس همچنان در معرض دید عموم قرار دارد تا شاید عروس خوش شانسی آن را به تن کند.

گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا + تصاویر

 
منبع : مد آنلاین /نمناک/khabarnewss.ir  
 
 
 ..

تصاویری از گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا - پرشین وی
www.persianv.com/modeha/222347.php
۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گرانقیمت ترین لباس عروس,سارا برتون,لباس عروس مجلل,کاسورا,مک کوئین,تصاویری از گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا.
گران قیمت ترین چیزها در جهان + عکس - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_7482.html
به گزارش پارس ناز این ها ثابت میکنند که مشکلات اقتصادی جهان بر تمامی افراد اثر نمیگذارد! 1. ... گرانقیمت ترین لباس عروس دنیا (12 میلیون دلار). این لباس 12 ...
مدلهای شیک و گران قیمت لباس عروس 2015 - سماتک
www.samatak.com/.../stylish-and-expensive-models-of-wedding-dresses-...
مدل لباس عروس شیک مدل لباس عروس 2015 نازترین مدلهای لباس عروس مدل لباس عروس با گران ترین پارچه مدل لباس عروس جدید مدل لباس عروس مخ. ... یکی از بهترین روش ها برای چت صوتی ثبت نام و کار با نرم افزار اسکایپ است. در چت صوتی با نرم افزار اسکایپ باید .... گردشگری. ۱۰ جاذبه کاملاً طبیعی و شگفت انگیز در جهان+تصاویر.
گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا + تصاویر - نمناک
namnak.com/29014-گرانقیمت-ترین-لباس-عروس.html
لباس عروس و گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا و عکس لباس عروس های خارجی و لباس عروس با الماس و لباس عروس های میلیونی و با ارزش ترین لباس های عروس در نمناک.
باشکوه ترین و گران ترین لباس عروس های دنیا | شگفتیها
www.shegeftiha.com › شگفتي‌هاي ساخت دست بشر
۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید . ... جزئیات لباس های عروسی گرانقیمت و پرشکوه (Most Expensive Wedding Dresses) ... بخواهد باشکوه ترین و زیباترین لباس عروس دنیا را در شب عروسی خود ...
گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا + تصاویر - جوونی
javuni.ir/news/67738
۲ ساعت پیش - 10 لباس عروس در طول تاریخ و سالهای اخیر عنوان گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا را به خود اختصاص داده اند. لباس هایی با نگین الماس و سنگ های ...
خواننده زن عرب با گرانقیمت ترین لباس جهان +تصاویر - که
www.irannaz.com/news_detail_20437.html
خواننده زن عرب با گرانقیمت ترین لباس جهان +تصاویر ... تونى یعقوب طراح بین المللى لباس گفته بود که احلام یک سرى الماس دارد که مى خواهد در لباس آخرین شب برنامه ...
جستجوهای مربوط به گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا + تصاویر
گران قیمت ترین لباس عروس
زیباترین لباس عروس جهان
عکس زیباترین عروس های ایرانی
قشنگ ترین لباس مجلسی
عجیب ترین لباس عروس دنیا
عجیب ترین لباس های دنیا
عکس زیباترین لباس مجلسی
زیباترین لباس شب

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
عکس جالب از گران ترین لباس عروس دنیا
www.ariatalk.com/عکس-جالب-از-گران-ترین-لباس-عروس-دنیا.html
آریا تاک:این لباس ۱۲ میلیون دلاری امریکایی به عنوان جامۀ الماس جشن عروسی نامیده میشود و گرانقیمت ترین لباس عروس دنیا است.
گرانقيمت ترين کيک عروسي دنيا +عکس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/newspaper/view/043649.php
۱۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گرانقيمت، کيک ، عروسي ،دنيا ، عکس ، کيک عروسي, گرانقيمت ترين کيک عروسي دنيا +عکس. ... شیکترین لباس های مجلسی ترک ! آخرین خبرها ...
گران قیمت ترین ازدواج های جهان + تصاویر - پرداد
www.pardad.ir/N_گران-قیمت-ترین-ازدواج-های-جهان-تصاویر_2175.aspx
۱۱ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گران قیمت ترین ازدواج های جهان + تصاویر ... یک تاج طلایی نیز برای عروس ساخته شد لباس عروسی سارا صالح بسیار گرانقیمت و دسته گل او برخلاف ...
عکسهای از گران ترین و مجلل ترین عروسی سال جدید در جهان
www.sefidak.com/entertainment/visual/expensive-wedding
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آتش بازی آخر شب در وسط دریای استرالیا همه شهر را غافل گیر کرد و نهایتا باغی که ... عروسی را یکی از مجلل ترین و گران قیمت ترین عروسی های جهان در سال 2015 شناخته اند . .... زیباترین مدل نوزاد جهان با لباسهای بسیار شیک + عکس ...
جالب ترین ماشین عروس های دنیا - بیتوته
www.beytoote.com/housekeeping/espousal/machine-world.html
در این مجموعه نمونه هایی از جالب ترین ماشین عروس های دنیا وجود دارد امیدواریم با دیدن اینها شما نیز ... لباس های شیک و زیبا ... تصاویری از بهترین هتل های ترکیه /دیدنی.
گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا + تصاویر - جدیدترین ...
yascamp.ir/گرانقیمت-ترین-لباس-عروس-ها-در-دنیا-تصا.html
۲ ساعت پیش - ۱۰ لباس عروس در طول تاریخ و سالهای اخیر عنوان گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا را به خود اختصاص داده اند. لباس هایی با نگین الماس و سنگ های ...
بهترین لباس عروس های دنیا
hitit.mahak.xyz/+بهترین+لباس+عروس+های+دنیا/
عجیب ترین مدل لباس عروس های دنیا + عکس - تکناز تصویر بهترین عروس دنیا - persianv.com تصاویری از گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا گرانترین لباس ...
گران قیمت‌ ترین ماشین های پلیس در جهان + عکس - تالاب
www.talab.ir/scientific/car/most-expensive-cars-in-the-world-police.html
در اینجا شما با بهترین و گران قیمت ترین خودروهای پلیس در کشورهای مختلف جهان آشنا خواهید ... یکی دیگر از اسباب بازی های گران قیمت پلیس دوبی فراری FF است. .... اس ام اس سرکاری و باحال شب یلدا .... بازیگر طنز مهران غفوریان با لباس زنانه (عکس).
زیباترین عروس و دامادی که به عمرتان دیده اید ! + عکس ...
www.momtaznews.com/زیباترین-عروس-و-دامادی-که-به-عمرتان-دید/
۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زیباترین مدل های لباس عروس زیباترین مدل های لباس عروس جدیدترین مدل لباس ... مو عروس گالری عکس های شینیون مو عروس تصاویر شینیون مو عروس زیباترین عکس شینیون مو عروس گالری تصاویر . ... خوش‌ذوق‌ترین عروس و داماد دنیا!
گران قیمت ترین ازدواج های جهان + تصاویر - آکا
www.akairan.com/biography/superstar/201547665.html
گران قیمت ترین ازدواج های جهان + تصاویر - آکا, اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ... ابربرچسب : لباس مجلسی بچه گانه شیک ، لباس عروس گیپوری ، لباس زمرد در ...

زشت ترین لباس عروس ها تصاویر | خبرخوان
girl18x318.kojust.ir/page-562386.html
زشت ترین لباس عروس های دنیا +تصاویر | روز از نو ... زشت و عجیب ترین مدل لباس عروس (عکس) - ایران ناز ... ازدواج زشت ترین مرد با زیباترین زن + عکس!
زشت ترین لباس عروس ها تصاویر - دختر ، داف ایرانی 318
girl18x318.rozblog.com/post/.../زشت-ترین-لباس-عروس-ها---تصاویر-.h...
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زیر روایت عجیب غریب ترین لباس عروس ها و در مواردی زشت . ... زشت ترین لباس عروس های دنیا +تصاویر | روز از نو .... تصاویر گرانقیمت ترین .
زشت ترین لباس عروس ها تصاویر - دختر ، داف ایرانی 318
girl18x318.rzb.ir/post/146/زشت-ترین-لباس-عروس-ها---تصاویر-.html
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زشت ترین لباس عروس های دنیا +تصاویر | روز از نو. roozazno.com/news/31758. زشت ترین لباس ... ازدواج زشت ترین مرد با زیباترین زن + عکس!
گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا+تصاویر | 2روز
www.2rooz.com/tags/گرانقیمت-ترین-لباس-عروس-های-دنیاتصاوی
گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا+تصاویر. گران ترین لباس عروس ساخت جواهر سازی به نام مارتین کاتز و طراح و صاحب یک سالن عروسی در بیورلی هیلز به نام رنی ...
دوکا | تصاویر گران قیمت ترین کفش های دنیا
https://duka.ir/تصاویر-گران-قیمت-ترین-کفش-های-دنیا/
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بسیاری به دنبال آن هستند تا شیک ترین و گران ترین لباس ها را به تن کنند و کمی با آن ... امروز نگاهی به 5 کفش گران قیمت در دنیا خواهیم داشت که به راحتی هم فروخته شده اند. ... عکس سلفی یکتا ناصر (تازه عروس سینما) و همسرش.
گران قیمت ترین اتومبیل های دنیا - عکس
pixnaz.info/news_detail_407.html
مدل های لباس عروس ... عکس هایی از زیباترین زن ونزوئلا عکس هایی از دختر بچه های ناز و دوست داشتنی عکس هایی ... گران قیمت ترین اتومبیل های دنیا، www.pixnaz.info.
تصاویری از مزون لباس عروس در همدان - MSN.com
www.msn.com/.../searchresults?...تصاویری%20از%20مزون%20لباس%2...
مزون دریس | مزون لباس عروس دارای کاملترین و جدیدترین . ... مزون لباس عروس میس دفنه همدان| ایران کسب ... تصاویری از گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا.
گران قیمت ترین اشیاء ها در دنیا+عکس - فراناز
www.faranaz.com/the-most-expensive-things-in-dnyaks.html
نقش لباس زیر زن و شوهر در تحریک جنسی یکدیگر · دستگیری هدیه ... گران قیمت ترین اشیاء ها در دنیا+عکس. مجموعه : مطالب .... مدل های لباس عروس جدید و منحصربه فرد.
تصاویر زیباترین لباس عروس دنیا
wiki.zibarou.site/+تصاویر+زیباترین+لباس+عروس+دنیا/
تصاویری از گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا گلچین دیدنی ترین عکسها - زیباترین عروس گرانترین لباس عروس دنیا از پرهای طاووس..( تصاویر) زیباترین لباس ...
لباس عروس های گران قیمت در کل دنیا | جدیدترین ها در سایت ...
jadide.ir/لباس-عروس-های-گران-قیمت-در-کل-دنیا/
جدیدترین و آخرین اخبار انفجار دیاربکر ترکیه + تصاویر .... توجه تمام مردم بوده است. در این مقاله گران ترین لباس عروس های دوخته شده در دنیای مد را گردآوری کرده ایم.
صفحه 4 از حدود ۴۸۹٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۳ ثانیه) 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
گرانقیمت ترین و جذابترین برندهای مد و لباس+تصاویر - نازوب
www.nazweb.ir/news_detail_1156.html
در دنیای مد و پوشاک برندهای مختلفی وجود دارند که در این میان برخی از آنها همیشه سعی می کنند فاصله قابل ملاحظه ای با سایر رقبای ... فندی یک برند ایتالیایی است که بهترین کیف ها را می سازد . ... جدید و متفاوت ترین مدل لباس عروس، نامزدی و مجلسی 95.
بولور | گرانقیمت ترین ساعت های جهان + عکس
www.booloor.com/know/گرانقیمت-ترین.html
گرانقیمت ترین ساعت های جهان + عکس | گرانترین ساعت های جهان | گران ترین ساعت دنیا | 201 قیراطی چوپارد ... گالری تصاویر مدل لباس های بچگانه جدید(۱۳عکس).
گران قیمت ترین دوچرخه در جهان + عکس ها - نمکستان
namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب
۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گران قیمت ترین دوچرخه در جهان + عکس ها یک شرکت انگلیسی تولید کننده هدایای اختصاصی و گران قیمت با نام گلد جینی دوچرخه ای از طلای 24 عیار و ...
عکس های گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان - تاپ ناز
www.topnaz.com › گالری تصاویر › عکسهای دیدنی
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر کشتی تفریحی گران قیمت و خاص کشتی های تفریحی و شخصی سال ها است که در ... عکس های استخرهای زیبا و رویایی در سراسر جهان · مدل تاج عروس ۲۰۱۵ برند pronovias · عکس ... مدل ساعت, مدل لباس, عکس بازیگران ... صورت ساخته شدن می تواند به گران قیمت ترین بزرگترین کشتی تفریحی جهان تبدیل شود.
هتل هایی با گران‌قیمت‌ترین اتاق های دنیا + تصاویر - جذاب
www.jazzaab.ir/with-the-most-expensive-hotel-rooms-in-the-world.html
هتل هایی با گران‌قیمت‌ترین اتاق های دنیا گران‌قیمت‌ترین اتاق‌های هتل‌های دنیا و ... دختر 19 ساله جوان ترین میلیاردر دنیا (+عکس) ... مدل جدید لباس خواب مخصوص عروس.
تصاویری از گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا - انجمن ...
forum.oghyanos.ir › تالار خانه و خانواده › دنیای مد › اختصاصی عروس و داماد
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویری از گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا. گران ترین لباس عروس ساخت جواهر سازی به نام مارتین کاتز و طراح و صاحب یک سالن عروسی در ...
زیباترین و گران قیمت ترین بازیگر زن سینمای ایران + عکس
www.abartazeha.ir/news/52624/most-expensive-film-cast/
زیباترین و گران قیمت ترین بازیگر زن سینمای ایران + عکس دستمزد بازیگران زن سینمای ایران ... قرار بود در این فیلم الناز شاکردوست هم برای یکی از نقش های مکمل جلوی دوربین قرار بگیرد اما به خاطر عدم ... انواع مدل لباس مجلسی و لباس شب ۲۰۱۵.
عروس عربستانی - چهارپایه - اخبار سیاسی ، ورزشی
onvar.ir/news/عروس-عربستانی
زنان معروف عرب قبل و بعد آرایش عکس هایی از ازدواج پادشاهان کشور های مختلف جهان انتخاب ... مردان عرب و ... تصاویری از گرانقیمت ترین لباس عروس های دنیا. گرانقیمت ...
گران قیمت‌ ترین لباس عروسی دنیا، ساخته شده از پرهای طاووس!
www.cooldownload.ir/گران-قیمت-ترین-لباس-عروسی-دنیا-ساخته-شده-ا...
گران قیمت‌ ترین لباس عروسی دنیا، ساخته شده از پرهای طاووس! ,دانلود رایگان فیلم, سریال, انیمیشن جدید با ... برچسب ها : گران قیمت‌ ترین لباس عروس,پرهای طاووس,.
wisgoon - ویسگون - زیباترین لباس عروس دنیا
wisgoon.com › Pin › گوناگون
۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس و تصویر زیباترین لباس عروس دنیا ... گوگل اعلام کرده،ایشون زیباترین عروس دنیا هستن! ۱۳ ... عکس هایی از جالبترین لباس عروس های دنیا.
جستجوهای مربوط به گرانقیمت ترین لباس عروس ها در دنیا + تصاوی
.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سال 99,سال 99,سال 1399,سایت خبرنیوز,دانلود عکس,,دانلود عکس 99,,عکس هنرمندان,عکس هنرمندان 99,عکس هنرمندان جدید,جدیدترین اخبار روز,سایت جدیدترین اخبار روز,جدیدترین اخبار روز در سال 99,نوروز 99,دانلود رایگان,خبر جدید,دانلود فیلم,خبر 99,خبر های داغ 99,بهترین سایت خبری,بهترین سایت خبری در سال 95,دانلود عکس full hd,دانلود عکس full hd جدید,مدل رنگ سال99,رنگ مو,رنگ مو 95,رنگ مو 1395,رنگ مو 96,رنگ مو 2020,رنگ مو 1399,سایت خبر نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5243
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 892
  • باردید دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,202
  • بازدید ماه : 2,202
  • بازدید سال : 132,317
  • بازدید کلی : 8,099,752